Lighthouse  - Email Support -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Για να ρυθμίσετε τον λογαριασμό email σας σε κάποιο email client, πρέπει να έχετε πρόσβαση στις ακόλουθες πληροφορίες:

  • Το διακομιστή των εισερχομένων και εξερχόμενων μηνυμάτων του domain σας.
  • Το όνομα χρήστη του email του domain σας.
  • Το κωδικό πρόσβασης του email του domain σας.

Έχουν συνήθως την ακόλουθη μορφή:

  • Διακομιστής εισερχόμενης αλληλογραφίας (POP3/IMAP): «mail.your-domain.gr»
  • Διακομιστής εξερχόμενης αλληλογραφίας (SMTP): «mail.your-domain.gr»
  • Όνομα χρήστη του email λογαριασμού σας: «[email protected]»
  • Κωδικός πρόσβασης του email σας: «your-password»

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη ρύθμιση του email client, μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Το POP3 και το IMAP είναι δύο διαφορετικά πρωτόκολλα (μέθοδοι) που χρησιμοποιούνται για την πρόσβαση στο email. Το καθένα έχει τα δικά του πλεονεκτήματα.

POP3 ⇒ Το POP3 πραγματοποιεί λήψη email από ένα διακομιστή σε έναν υπολογιστή και, στη συνέχεια, το διαγράφει από το διακομιστή. Έτσι, το POP3 είναι πιο χρήσιμο εάν θέλετε να διατηρήσετε όλα τα μηνύματα του email σε έναν υπολογιστή και να τα ελέγχετε μόνο σε αυτόν τον υπολογιστή και όχι από οποιαδήποτε άλλη συσκευή. Μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε το email client σας ώστε να διατηρεί αντίγραφα των μηνυμάτων του email σας στο διακομιστή για συγκεκριμένο αριθμό ημερών και, στη συνέχεια, να τα διαγράφει. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να απελευθερώσετε χώρο από το δίσκο του διακομιστή για τον λογαριασμό του email σας.

IMAP ⇒ Το IMAP χρησιμοποιείται όταν πρέπει να ελέγχετε τα emails σας από πολλές συσκευές, όπως φορητό υπολογιστή εργασίας, οικιακό υπολογιστή ή tablet, smartphone ή άλλη κινητή συσκευή. Πατήστε στον συγχρονισμένο (ενημερωμένο) λογαριασμό σας από οποιαδήποτε συσκευή με IMAP. Μπορείτε να επιτύχετε το ίδιο με το POP3 ορίζοντας την επιλογή που διατηρεί αντίγραφα των μηνυμάτων του email σας στον διακομιστή.


Σημείωση: Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε POP3 αντί IMAP, καθώς με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να έχετε ελεύθερο χώρο στα εισερχόμενά σας. Σε περίπτωση που χρησιμοποιείτε iPhone θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσετε IMAP, υπό την προϋπόθεση ότι έχετε ρυθμίσει επίσης όλες τις άλλες συσκευές με IMAP.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποιο email client επιθυμείτε, να ρυθμίσετε τον λογαριασμό email σας σε οποιαδήποτε συσκευή θέλετε και να ακολουθήσετε τις οδηγίες του email client εδώ.

Οι πιο συνηθισμένοι Email clients είναι οι ακόλουθοι:

  • MS Outlook
  • Mozilla Thunderbird
  • Windows Live Mail
  • Mail (iphone)
  • Mail (android)

Οχι απαραίτητα. Μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε τον προσωπικό σας λογαριασμό email μέσω του Lighthouse Webmail:

ΟΔΗΓΟΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ

Αναλόγως τον mail client της συσκευή σας, ακολουθείτε τις online οδηγίες.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι ρυθμίσεις όλων των συσκευών που θα εισάγετε/συγχρονίσετε/ρυθμίσετε το email account σας, θα πρέπει να είναι ακριβώς οι ίδιες. Για παράδειγμα, αν έχετε 4 συσκευές (1 desktop pc, 1 laptop, 1 tablet και 1 mobile) και θέλετε και στις 4 να ρυθμίσετε το email account σας, θα πρέπει οι ρυθμίσεις και στις 4 συσκευές να είναι ακριβώς οι ίδιες.

Ο λόγος που θα πρέπει να είναι ίδιες οι ρυθμίσεις, είναι έτσι ώστε ο συγχρονισμός από τον mail server στον mail client της τοπικής συσκευής σας να πραγματοποιείται ομαλά (σε όλες τις συσκευές που είναι εγκατεστημένο το email) και να μη χάνεται κάποια αλληλογραφία.

ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ EMAIL

Για να διαχειριστείτε όλα τα emails του προσωπικού σας domain, πρέπει να συνδεθείτε στον πίνακα Διαχείρισης Email(personal email admin panel) της Lighthouse ως διαχειριστής. Επισκεφτείτε τον πίνακα Διαχείρισης Email Lighthouse και συνδεθείτε με τα credentials του διαχειριστή:

  • Username: «admin_ [email protected]» (admin email)
  • Password: «admin password» (admin email password)

Μπορείτε να αλλάξετε το password σας ο/η ίδιος/ίδια μέσω του Lighthouse Personal Admin Panel, είτε να απευθυνθείτε στον αρμόδιο Διαχειριστή των emails σας και να πρoχωρήσει ο ίδιος στην αλλαγή. Στην περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε το username σας, θα πρέπει να απευθυνθείτε αμέσως στον Διαχειριστή των email λογαριασμών του domain σας, μιας και δε μπορείτε να προχωρήσετε μόνοι σας σε αυτή την αλλαγή.


Σημείωση: Πρέπει να γνωρίζετε ότι μετά από οποιαδήποτε αλλαγή των στοιχείων σύνδεσής σας, θα πρέπει να προχωρήσετε και στις αντίστοιχες αλλαγές στο πρόγραμμα αλληλογραφίας που χρησιμοποιείτε, συμβουλευόμενοι πάντα τις online οδηγίες.

Αφού επισκεφθείτε το Lighthouse personal email admin panel, εισάγετε τα ακόλουθα credentials:

Κάνοντας κλικ στον λογαριασμό του email σας, στον πίνακα Διαχείρισης του email μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασης του email σας. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον παλιό κωδικό πρόσβασης, επικοινωνήστε με τον διαχειριστή email του domain σας. Εάν δεν έχετε διαχειριστή, επικοινωνήστε με το [email protected] μέσω e-mail.

Σε περίπτωση που δεν έχετε λογαριασμό διαχειριστή, πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο διαχειριστή (Email Adminstrator), για να σας βοηθήσει.

Εάν είστε διαχειριστής όλων των emails στο domain σας, θα πρέπει να εισέλθετε στην πλατφόρμα διαχείρισης των email accounts mailadm.lighthouse.gr και να ακολουθήσετε τις οδηγίες που σας έχουν σταλεί σε αντίστοιχο email μαζί με τους κωδικούς της πλατφόρμας.

Εάν δεν γνωρίζετε ποιο είναι αυτό το άτομο, επικοινωνήστε μαζί μας στη διεύθυνση [email protected].

Συνδέεστε στο Lighthouse Webmail, με το email μας και τον κωδικό μας.

Εφόσον, έχετε βεβαιωθεί ότι έχετε “κατεβάσει” τοπικά τα email σας και ότι οι ρυθμίσεις του outlook ακολουθούν τις online οδηγίες που βρίσκονται εδώ, διαγράφετε από τον φάκελο inbox και από τον φάκελο Trash (Κάδος απορριμμάτων) παλαιότερα emails που δεν επιθυμείτε.

Για να διαγράψετε πολλαπλά emails, επιλέγετε το πρώτο email με το ποντίκι και κρατώντας πατημένο το πλήκτρο shift “μαρκάρετε” και όλα τα υπόλοιπα emails. Για την οριστική διαγραφή πατάτε το πλήκτρο Delete. Στο μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής επιλέγετε ΟΚ.

Σε διαφορετική περίπτωση, που δεν λειτουργήσει η διαγραφή από το κουμπί, τότε, εφόσον έχετε “μαρκάρει” όλα τα mails (με τον τρόπο που αναφέρεται παραπάνω) τότε για οριστική διαγραφή κρατάτε πατημένο το πλήκτρο Shift (από το πληκτρολόγιο σας) και πατάτε και το πλήκτρο Delete. Αντίστοιχα, στο μήνυμα επιβεβαίωσης διαγραφής επιλέγετε ΟΚ.

Τέλος, ελέγχετε κάτω αριστερά το ποσοστό χωρητικότητας να έχει μειωθεί σε λιγότερο από 90% με 95%.

Αν θέλετε να αυξήσετε την χωρητικότητα των επισυναπτόμενων αρχείων στον mail client που χρησιμοποιείτε, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τις οδηγίες που δίνει ο κατασκευαστής του mail client που χρηστιμοποιείτε. Γενικότερα, εκτιμάται ότι το maximum size είναι από 14mb έως 20mb (αναλόγως την έκδοση, τον mail client κλπ).

Οι αλλαγές των κωδικών θα πρέπει να γίνουν ως εξής:

  1. Κάνουμε reset σε ένα-ένα account και όχι όλα μαζί για να έχουμε τον έλεγχο του τι αλλάζουμε, οπότε κρατάμε μια λίστα με τα accounts.
  2. Κλείνουμε οποιοδήποτε συγχρονισμό των emails, δηλαδή κλείνουμε τον email client που χρησιμοποιούμε (π.χ. Outlook) για να μην λειτουργεί το email. Με αυτό τον τρόπο, το email account μας δεν θα προσπαθεί να συνδεθεί στον server για να κατεβάσει τα emails.
    • Άν το email που θα κάνουμε reset είναι εγκατεστημένο σε κινητό, τότε κλείνουμε το Internet από το κινητό για λίγο για να μην παίζει ο συγχρονισμός στο background πριν αλλάξουμε το password.
    • Άν το email που κάνουμε reset είναι εγκατεστημένο σε πολλές συσκευές, τότε κλείνουμε τον email client απ΄ολές τις συσκευές.
  3. Κάνουμε reset το password και έπειτα ανοίγουμε τον email client για να αλλάξουμε το παλιό password με το νέο.
    • Άν το email που κάναμε reset είναι εγκατεστημένο σε κινητό, τότε ανοίγουμε το Internet και αλλάζουμε και εκεί το password.
    • Άν το email που κάναμε reset είναι εγκατεστημένο σε πολλές συσκευές, τότε ανοίγουμε τον email client σε όλες τις συσκευές και ανανεώνουμε το password. 
  4. συνεχίζουμε με τα επόμενα accounts.

ΠΡΟΣΟΧΗ:
Με βάση το Security, τα passwords:

  1. ΔΕΝ πρέπει να είναι ίδια.
  2. ΔΕΝ πρέπει να είναι τύπου 123456.
  3. ΔΕΝ πρέπει να περιέχει μόνο αριθμούς ή μόνο γράμματα, κλπ. ΠΡΕΠΕΙ ένα οποιοδήποτε password να έχει αλφαριθμητικούς χαρακτήρες, κεφαλαία και πεζά γράμματα, κλπ.

Αν τα παραπάνω βήματα δεν ακολουθηθούν, τότε πολύ πιθανό κάποιο account να μπει σε Ban list (βλ. πληροφορίες παρακάτω στο αντίστοιχο section)

ΣΥΝΗΘΗ ΣΦΑΛΜΑΤΑ

Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία:

  1. Συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail με τα στοιχεία εισόδου και ελέγξτε το Inbox σας. Αν είναι “γεμάτο”, προχωρήστε σε διαγραφή παλαιότερων emails, τα οποία πρώτα μπορείτε να τα αποθηκεύσετε τοπικά στον υπολογιστή σας. Στη συνέχεια καθαρίστε/διαγράψτε τα συγκεκριμένα emails από τον φάκελο Κάδος Ανακύκλωσης/Trash Folder.
  2. Συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail με τα στοιχεία εισόδου και προσπαθήστε να στείλετε/λάβετε από εκεί email. Εάν σταλεί κανονικά email, τότε προφανώς έχετε κάποιες από τις ρυθμίσεις του προγράμματος αλληλογραφίας σας λάθος. Στην περίπτωση αυτή, ακολουθήστε τις online οδηγίες που βρίσκονται εδώ για να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Εάν το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται, μπορείτε να στείλετε ένα Screenshot με το error/πρόβλημα το μήνυμα λάθους που σας εμφανίζεται στην οθόνη στο [email protected].

Το πιθανότερο είναι είτε ο δικός σας email λογαριασμός είτε του αποστολέα/παραλήπτη να είναι σε block list. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ακολουθήσετε την παρακάτω διαδικασία (όπως και παραπάνω):

Συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail με τα στοιχεία εισόδου και προσπαθήστε να στείλετε/λάβετε από εκεί email. Εάν σταλεί κανονικά email, τότε προφανώς έχετε κάποιες από τις ρυθμίσεις του προγράμματος αλληλογραφίας σας λάθος. Στην περίπτωση αυτή, ακολουθήστε τις online οδηγίες που βρίσκονται εδώ για να κάνετε τις απαραίτητες ρυθμίσεις.

Εάν το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται, μπορείτε να στείλετε ένα email με τους λογαριασμούς email με τους οποίους αντιμετωπίζετε πρόβλημα αποστολής/λήψης στο [email protected].
Αφού προβούμε σε περαιτέρω ελέγχους, θα σας ενημερώσουμε σχετικά.

Βάσει των online οδηγιών ρύθμισης mail client θα πρέπει να μην έχει οριστεί Encrypted Connection, δηλαδή η επιλογή του SSL να είναι None.

Σε περίπτωση που συνεχίζει το πρόβλημα, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιον τεχνικό της συσκευής σας ή ακολουθείστε τις παρακάτω οδηγίες.

Κάποιες συσκευές δεν αναγνωρίζουν το πιστοποιητικό ασφαλείας του εκάστοτε mail server, by default. Συνήθως γίνεται ο απευθείας συγχρονισμός του Certificate με τον mail client της κάθε συσκευής. Για να σας εμφανίζει μήνυμα μη αναγνώρισης ή ότι είναι λάθος το certificate, η συσκευή σας δεν έχει πραγματοποιήσει το συγχρονισμό του.

Εφαρμόστε τις απαραίτητες ρυθμίσεις για το SSL (online οδηγίες που βρίσκονται εδώ) σε όσες συσκευές έχετε εγκατεστημένο το email account έτσι ώστε να μην σας εμφανιστεί παρόμοιο θέμα, αν ο συγχρονισμός του Certificate δεν γίνει αυτόματα από τον mail client της συσκευής σας. Οι ρυθμίσεις που μπορούμε να πραγματοποιήσουμε είναι:

  • Για Incoming Mail Server (POP3): Χρησιμοποιούμε το Hostname: mx.lighthouse.gr αντί για mail.your-domain.gr και το Port: 995 αντί για 110, στα Advanced Settings με επιλεγμένο το SSL.
  • Για Outgoing Mail Server (SMTP): Χρησιμοποιούμε το Hostname: mx.lighthouse.gr αντί για mail.your-domain.gr και το Port: 465 αντί για 25, στα Advanced Settings με επιλεγμένο το SSL.

Σε κάποιες mail client εφαρμογές, υπάρχει η πιθανότητα να είναι επιλεγμένο στα Settings το default Certificate της κατασκευάστριας εταιρείας με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει verify με αυτό του mail server μας, γιατί είναι διαφορετικά certificates, για διαφορετικά domains.

Πρέπει να ελεγχθούν τα settings και να γίνει η απαραίτητη ρύθμιση. Αν δεν γνωρίζετε πως να το πραγματοποιήσετε, θα πρέπει να απευθυνθείτε είτε στον τεχνικό σας υπεύθυνο είτε στο support της κατασκευάστριας εταρείας του mail client που χρησιμοποιείτε.

Κατά την αποστολή email, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο mail server να αποστείλει στον αρχικό αποστολέα ενημερωτικό μήνυμα λάθους με τον αντίστοιχο κωδικό.

Κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις με κωδικό λάθους είναι οι παρακάτω:

  1. Message Undeliverable :: Server error: ‘550 User does not exist’. Σε αυτή την περίπτωση, το email δεν έφτασε σε όλους τους παραλήπτες διότι δεν υπάρχει ο συγκεκριμένος λογαριασμός.
  2. Message Undeliverable :: Server error: ‘Invalid recipient’. Είτε αφορά την παραπάνω περίπτωση, είτε υπάρχει ορθογραφικό λάθος στη διεύθυνση παραλήπτη.
  3. Message Undeliverable :: Server error: ‘mailbox unavailable’. Είτε αφορά τη δεύτερη περίπτωση, είτε τη δεδομένη στιγμή ο παραλήπτης δε μπορεί να λάβει το email. Μπορείτε να δοκιμάσετε ξανά την αποστολή αργότερα.
  4. Message Undeliverable :: Server error: ‘550 Account is not active’. Ο συγκεκριμένος λογαριασμός, ναι μεν υπάρχει, αλλά είναι απενεργοποιημένος και δε δέχεται email.
  5. Message Undeliverable :: Server error: ‘530 SMTP Authentication Failed’. Το συγκεκριμένο error οφείλεται σε λάθος ρυθμίσεις στον email client (πρόγραμμα αλληλογραφίας) που χρησιμοποιείτε. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να έχετε ρυθμίσει στο πρόγραμμα αλληλογραφίας ο διακομιστής εξερχόμενης αλληλογραφίας να χρησιμοποιεί τα ίδια στοιχεία σύνδεσης με τον διακομιστή εισερχόμενης αλληλογραφίας. Για παράδειγμα στο MS Outlook:
  6. Message Undeliverable :: Server error: ‘SMTP error 554 denied’. Το συγκεκριμένο μήνυμα λάθους σημαίνει ότι το εισερχόμενο μήνυμα/email απορρίφθηκε από τον “απέναντι” mail server του παραλήπτη, πιθανόν με την υποψία να είναι spam. Μπορεί να θέλετε να ελέγξετε το περιεχόμενο του email σας και βεβαιωθείτε ότι δεν περιέχει πάρα πολλές spam λέξεις.
  7. Message Undeliverable :: Server error: ‘542 Fair Usage Limit Error’. Το συγκεκριμένο μήνυμα εμφανίζεται διότι ξεπεράστηκε το ημερήσιο όριο σε παραλήπτες για τον συγκεκριμένο email λογαριασμό. Το maximum όριο είναι 100 παραλήπτες(email accounts με διαφορετικά domains/hosted providers) ανά ημέρα. Το daily limit μηδενίζεται με την αλλαγή της ημέρας (00:00).

Ο λόγος που υπάρχει το συγκεκριμένο ημερήσιο όριο, είναι για λόγους ασφαλείας του domain σας έτσι ώστε να ΜΗΝ χαρακτηριστεί spammer από διάφορους χρήστες/παραλήπτες και μπει σε Blacklist με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να στείλετε ούτε και να λάβετε οποιαδήποτε αλληλογραφία (αρχικά για 90 ημέρες) αλλά και για λόγους ασφαλείας ολόκληρου του Mail Server μας.

Για τέτοιου είδους μαζικές αποστολές (για διαφημιστικούς λόγους και προωθητικό υλικό (Newsletter), θα πρέπει να χρησιμοποιείται κάποια πλατφόρμα αποστολής Newsletter, π.χ. Mailchimp.

Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιούνται μαζικές αποστολές από το account που έχει θέμα, τότε το email account έχει παραβιαστεί και αποστέλλετε spams/viruses, όπου θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο, για έλεγχο, καθαρισμό και αποκατάσταση του θέματος. Θα πρέπει επίσης να προχωρήσετε σε password reset του email account μέσω της πλατφόρμας mailadm.lighthouse.gr (βλ. σχετικό manual που έχει δοθεί στον mail administrator του domain σας).

Εάν το πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται  έπειτα και από τις παραπάνω ενέργειες, μπορείτε επικοινωνήσετε στο [email protected].

Κατά την αποστολή email, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο mail server να αποστείλει στον αρχικό αποστολέα ενημερωτικό μήνυμα λάθους με τον αντίστοιχο κωδικό.

Κάποιες ενδεικτικές περιπτώσεις με κωδικό λάθους είναι οι παρακάτω:

  • Error 0x8004210A

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα έτσι ώστε να γίνει η επιβεβαίωση για το αν το πρόβλημα είναι σε τοπικό επίπεδο ή σε επίπεδο server:

  1. Ελέγξτε ότι είστε συνδεδεμένοι στο internet ή ελέγξτε τις ρυθμίσεις δικτύου σας (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  2. Ελέγξτε ότι οι ρυθμίσεις του mail client σας (π.χ. Outlook) είναι οι σωστές βάσει των Online οδηγιών.
  3. Διαγράψτε ύποπτη αλληλογραφία από το inbox σας.
  4. Ελέγξτε το antivirus σας, προσπαθείστε να το απενεργοποιήσετε, πραγματοποιείστε μία Αποστολή/Λήψη και ελέγξτε την ορθή λειτουργία του προγράμματος αλληλογραφίας(αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  5. Ρυθμίστε/Διαμορφώστε το Firewall (Λογισμικό Προστασίας) του δικτύου σας, έτσι ώστε να επιτρέψει/ενεργοποιήσει το Outlook να έχει πρόσβαση στο Internet (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  6. Δοκιμάστε να ενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας σε safe mode (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  7. Τρέξτε το Inbox Repair Tool για να επιδιορθώσετε / αποκαταστήσετε τυχόν πρόβλημα στο/στα αρχεία .pst (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  8. Διαγράψτε/Καθαρίστε οποιοδήποτε email έχει μείνει/κολλήσει στο φάκελο Outbox (Εξερχόμενα/Απεσταλμένα).
  9. Ελέγξτε και επιδιορθώστε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας για τυχόν προβλήματα (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  10. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε και ενεργοποιήσετε εκ νέου τον υπολογιστή (ή την εκάστοτε συσκευή όπου έχετε εγκατεστημένο το email account) σας.

Αν κάποιο/κάποια από τα παραπάνω ισχύει/ισχύουν, τότε το πρόβλημα βρίσκεται τοπικά στον υπολογιστή σας και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο.

  • Error 0x800CCC1A

Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα έτσι ώστε να γίνει η επιβεβαίωση για το αν το πρόβλημα είναι σε τοπικό επίπεδο ή σε επίπεδο server:

  1. Ελέγξτε ότι είστε συνδεδεμένοι στο internet ή ελέγξτε τις ρυθμίσεις δικτύου σας (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  2. Ελέγξτε ότι οι ρυθμίσεις του mail client σας (π.χ. Outlook) είναι οι σωστές βάσει των Online οδηγιών.
  3. Διαγράψτε ύποπτη αλληλογραφία από το inbox σας.
  4. Ελέγξτε το antivirus σας, προσπαθείστε να το απενεργοποιήσετε, πραγματοποιείστε μία Αποστολή/Λήψη και ελέγξτε την ορθή λειτουργία του προγράμματος αλληλογραφίας(αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  5. Ρυθμίστε/Διαμορφώστε το Firewall (Λογισμικό Προστασίας) του δικτύου σας, έτσι ώστε να επιτρέψει/ενεργοποιήσει το Outlook να έχει πρόσβαση στο Internet (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  6. Δοκιμάστε να ενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας σε safe mode (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  7. Τρέξτε το Inbox Repair Tool για να επιδιορθώσετε / αποκαταστήσετε τυχόν πρόβλημα στο/στα αρχεία .pst (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  8. Διαγράψτε/Καθαρίστε οποιοδήποτε email έχει μείνει/κολλήσει στο φάκελο Outbox (Εξερχόμενα/Απεσταλμένα).
  9. Ελέγξτε και επιδιορθώστε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας για τυχόν προβλήματα (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  10. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε και ενεργοποιήσετε εκ νέου τον υπολογιστή (ή την εκάστοτε συσκευή όπου έχετε εγκατεστημένο το email account) σας.

Αν κάποιο/κάποια από τα παραπάνω ισχύει/ισχύουν, τότε το πρόβλημα βρίσκεται τοπικά στον υπολογιστή σας και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο.

  • Error 0x800CCC0F

Τα μηνύματα σφάλματος 0x800CCC0F μπορεί να εμφανιστούν, είτε κατά την εγκατάσταση προγραμμάτων, είτε την ίδια στιγμή που εκτελείται ένα πρόγραμμα της ίδιας, είτε κατά τη διάρκεια της εκκίνησης ή του τερματισμού λειτουργίας της συσκευής, ή κατά την εγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος της συσκευής.

Θα πρέπει να ελεγχθεί η σύνδεση μεσω του Lighthouse Webmail και οι δοκιμές λήψης / αποστολής από εκεί.

Αν η διαδικασία εκτελείται κανονικά μέσω του webmail και αν κάποιο/κάποια από τα παρακάτω ισχύει, τότε το πρόβλημα βρίσκεται τοπικά στον υπολογιστή/συσκευή/δίκτυο σας και θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο.

  1. Ελέγξτε ότι είστε συνδεδεμένοι στον internet ή ελέγξτε τις ρυθμίσεις δικτύου σας (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο)
  2. Ελέγξτε ότι οι ρυθμίσεις του mail client σας (π.χ. Outlook) είναι οι σωστές βάσει των Online οδηγιών που βρίσκονται εδώ.
  3. Διαγράψτε ύποπτη αλληλογραφία από το inbox σας.
  4. Ελέγξτε το antivirus σας, προσπαθείστε να το απενεργοποιήσετε, πραγματοποιείστε μία Αποστολή/Λήψη και ελέγξτε την ορθή λειτουργία το προγράμματος αλληλογραφίας (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  5. Ρυθμίστε/Διαμορφώστε το Firewall (Λογισμικό Προστασίας) του δικτύου σας, έτσι ώστε να επιτρέψει/ενεργοποιήσει το Outlook να έχει πρόσβαση στο Internet (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  6. Δοκιμάστε να ενεργοποιήσετε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας σε safe mode (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  7. Τρέξτε το Inbox Repair Tool για να επιδιορθώσετε / αποκαταστήσετε τυχόν πρόβλημα στο/στα αρχεία .pst (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  8. Διαγράψτε/Καθαρίστε οποιοδήποτε email έχει μείνει/κολλήσει στο φάκελο Outbox (Εξερχόμενα/Απεσταλμένα).
  9. Ελέγξτε και επιδιορθώστε το πρόγραμμα αλληλογραφίας σας για τυχόν προβλήματα (αν δεν γνωρίζετε πως, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).
  10. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε και ενεργοποιήσετε εκ νέου τον υπολογιστή (ή την εκάστοτε συσκευή όπου έχετε εγκατεστημένο το email account) σας.
  11. Διεξαγωγή πλήρους σάρωσης του υπολογιστή σας για κακόβουλο λογισμικό. Υπάρχει περίπτωση το σφάλμα 0x800CCC0F να σχετίζεται με μόλυνση του υπολογιστή σας από κακόβουλο λογισμικό, που μπορεί να προκαλέσουν βλάβη, καταστροφή, ακόμη και διαγραφή αρχείων τύπου Σφάλματα χρόνου εκτέλεσης κλπ. Επιπλέον, υπάρχει πιθανότητα το σφάλμα αυτό που αντιμετωπίζετε να σχετίζεται με ένα στοιχείο του ίδιου του κακόβουλου προγράμματος. 

Πολύ πιθανό, μετά από πολλές εσφαλμένες δοκιμές σύνδεσης στον server μέσω του mail client σας ( από λάθος ρυθμίσεις, λάθος κωδικό σύνδεσης, κακόβουλο λογισμικό), να “κλειδώνετε” ο λογαριασμός σας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να γίνεται autoban η σύνδεση διότι αναγνωρίζεται ως κακόβουλη σύνδεση (αν δεν γνωρίζετε πως να το αντιμετωπίσετε, επικοινωνήστε με τον Τεχνικό σας υπεύθυνο).

Αυτό συμβαίνει, πιθανότατα, για δύο λόγους:

  1. Έχετε επιλέξει σε όλες τις συσκεύες το πρωτόκολλο POP3 ως εισερχόμενη αλληλογραφία, και αντίστοιχα έχετε ρυθμίσει το πρόγραμμα αλληλογραφίας να μην κρατά αντίγραφα των emails σας για κάποιο πεπερασμένο αριθμό ημερών. Για παράδειγμα στο MS Outlook:

  2. Έχετε επιλέξει σε κάποιες από τις συσκευές σας το πρωτόκολλο POP3 και σε κάποιες άλλες το IMAP.

ΕΠΙΛΥΣΗ: Όλες οι συσκευές σας θα έχουν σεταριστεί με το ίδιο πρωτόκολλο (POP3 ή IMAP).


Στην περίπτωση του POP3, θα πρέπει να έχετε ορίσει τον ίδιο αριθμό ημερών στην επιλογή του προγράμματος αλληλογραφίας αναφορικά με τα αντίγραφα των emails στον server, αλλιώς το πρόβλημα θα επαναλαμβάνεται.

Αυτό συμβαίνει, κυρίως στην περίπτωση που χρησιμοποιείτε ως πρόγραμμα αλληλογραφίας το MS Outlook.

Πιο συγκεκριμένα, τη στιγμή που προσπαθείτε να συνδεθείτε με τον mail server και το λογαριασμό σας, ενδέχεται να προσπαθεί να γίνει το ίδιο και από άλλη συσκευή στην οποία έχετε εγκαταστήσει τον ίδιο λογαριασμό.

ΕΠΙΛΥΣΗ:

  1. Κατ’ αρχάς, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι δεν υπάρχουν άλλες συσκευές που προσπαθούν να συνδεθούν στο λογαριασμό e-mail σας την ίδια χρονική στιγμή. Εάν έχετε Blackberry, iPhone, ή παρόμοια συσκευή, που κατεβάζει το email σας, ή άλλον υπολογιστή που έχει πρόσβαση, επίσης τον ίδιο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τότε θα πρέπει να απενεργοποιηθούν άμεσα. Σημειώστε ότι μερικοί άνθρωποι χρησιμοποιούν για τη λήψη του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και το λογαριασμό στο Gmail μέσω POP3. Αν έχετε ρυθμίσει ένα λογαριασμό για να το κάνετε αυτό, τότε θα πρέπει να το απενεργοποιήσετε για να ελέγξετε αν αυτό παρεμβαίνει με τη σύνδεσή σας.
  2. Δοκιμάστε να απενεργοποιήσετε το antivirus και το antispam λογισμικό σας, ή τουλάχιστον να απενεργοποιήσετε τη λειτουργία e-mail σάρωση, αν είναι δυνατόν.
  3. Εάν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail για τυχόν μηνύματα που δεν έχουν κατέβει τοπικά και διαγράψτε οποιαδήποτε ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης, ελέγξτε για μηνύματα με συνημμένα και διαγράψτε οποία δεν φαίνεται να έχουν κατέβει.

Πιθανότατα, το συνημμένο που προσπαθείτε να στείλετε είναι πολύ μεγάλο σε μέγεθος (μεγαλύτερο από 10MB) και οι παραλήπτες περισσότεροι από 10.

Θα πρέπει να ακυρώσετε τη προσπάθεια αποστολής/λήψης του προγράμματος αλληλογραφίας σας τη δεδομένη στιγμή, και να διαγράψετε το μήνυμα με το συνημμένο από τον φάκελο με τα εξερχόμενα μηνύματα (Outbox). Εάν χρειάζεται, κλείστε και ξανανοίξτε το πρόγραμμα αλληλογραφίας. Το μήνυμα που εμφάνιζε το πρόβλημα θα έχει διαγραφεί.

Στην επόμενη προσπάθειά σας να στείλετε το συνημμένο με email, θα πρέπει να προσέξετε τα εξής:

  1. Το συνημμένο να μην ξεπερνά τα 10MB σε μέγεθος.
  2. Οι παραλήπτες να μην ξεπερνούν τους 10.

Προσπαθήστε να συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail με τα στοιχεία εισόδου σας. Αν και εκεί δεν μπορείτε να συνδεθείτε, τότε έχει γίνει reset το password σας για τον παρακάτω λόγο:

Ο Mail Server, εντόπισε ότι το email σας στέλνει (μαζικά) πολλά spams. Ο mail Server προχώρησε σε αυτόματο Reset του Password για λόγους ασφαλείας, για να μην μπει σε black list το domain σας αλλά και ολόκληρος ο mail server, όπου αν συμβεί αυτό δεν θα μπορείτε να στέλνετε ούτε να λαμβάνετε e-mails.

Για οποαδήποτε μαζική αποστολή e-mails (π.χ. Newsletters) θα πρέπει να χρησιμοποιείτε κάποια πλατφόρμα αποστολής Newsletter, π.χ. Mailchimp, Moosend κλπ.

Αν δεν ισχύει η μαζική αποστολή emails, τότε έχετε κολλήσει ιό και θα πρέπει να προχωρήσετε άμεσα στις παρακάτω ενέργειες:

  1. Για να μπορέσετε να προχωρήσετε σε διαχείριση του e-mail σας, θα πρέπει να κάνετε εκ νέου reset κωδικού από την Πλατφόρμα Mail Admin Panel διαχείρισης των emails σας και να το εγκαταστήσετε/ρυθμίσετε εκ νέου στον mail client (π.χ. Outlook)
  2.  Να επικοινωνήσετε άμεσα με τον τεχνικό σας υπεύθυνο, για τον άμεσο έλεγχο και καθαρισμό όλων των συσκευών που χρησιμοποιούν το email (desktop, mobile κλπ) καθώς επίσης και ολόκληρου του δικτύου σας.
  3. Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος και καθαρισμός, θα πρέπει να προχωρήσετε σε εκ νέου reset του Password σας και να το εγκαταστήσετε/ρυθμίσετε εκ νέου στον mail client (π.χ. Outlook)

Αν δεν γίνει ο έλεγχος και καθαρισμός από τον ιό και συνεχίζει το account να στέλνει spams, ο mail server θα προχωρήσει εκ νέου σε reset του password του email account και υπάρχει το ενδεχόμενο να μειώσει το ημερήσιο όριο προς παραλήπτες (π.χ. σε 10-50/ημέρα). Δεν πρέπει να παραμείνει χωρίς καθαρισμό, διότι μπορεί να κινδυνέψει σημαντικά το domain σας.

Σχετικά με τον χαρακτηρισμό [SPAM] που βγάζει στα εισερχόμενα μηνύματα που λαμβάνετε, είναι χαρακτηρισμός από τον mail server μας, ότι ενδέχεται να είναι spam emails με βάση το περιεχόμενο και τις εξωτερικές λίστες τις οποίες συμβουλεύεται το SPF.

Συγκεκριμένα, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιηθεί κάποια ενέργεια, θα έρχεται με τον χαρακτηρισμό [SPAM] και κάποια στιγμή θα σταματήσει αυτόματα είτε θα σταματήσετε να λαμβάνετε emails από κάποια από τα accounts αυτά, γιατί όντως θα στέλνουν spam.

Καθημερινά ο server μας “κόβει” το μέγιστο ποσοστό από spam emails τα οποία και δεν φτάνουν ποτέ στον τελικό χρήστη.

Το ποσοστό επιτυχίας και διασφάλισης είναι αρκετά μεγάλο, όμως υπάρχει η πιθανότητα να περάσει ιός ιδιαίτερα αν είναι αρκετά καινούριος.

Το ίδιο πρόβλημα έχουν και τα antivirus για αυτό δεν ανοίγουμε αρχεία από άγνωστους αποστολείς.

Αρχικά, θα πρέπει να ελεγχθεί ο λογαριασμό σας μέσω του webmail. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να συνδεθείτε στο Lighthouse Webmail με τους κωδικούς του account σας και στη συνέχεια να ελέγξετε την ημερομηνία/ώρα λήψης της αλληλογραφίας όπου λάβατε με καθυστέρηση.

Αν η καθυστέρηση ισχύει και στο webmail τότε παρακαλώ όπως αποστείλετε τον/τους email λογαριασμούς στο [email protected] έτσι ώστε να ελεγχθούν τα logs του mail server και να ενημερωθείτε σχετικά.

Αν μέσω webmail, δεν υφίσταται η καθυστέρηση, τότε το πρόβλημα εντοπίζεται τοπικά στο σύστημα σας, απ’ όπου λαμβάνετε την αλληλογραφία.

Οι τοπικοί mail clients, π.χ. Outlook, ρυθμίζονται καθαρά από τον χρήστη, φυσικά χρησιμοποιώντας τις απαραίτητες πληροφορίες που βρίσκονται Online για να πραγματοποιηθεί η ρύθμιση/σύνδεση του server (Webmail) με τον τοπικό mail client (π.χ. Outlook).

Αν υπάρχει κάποια καθυστέρηση από το webmail προς τον mail client το πρόβλημα μπορεί να οφείλεται:

  1. Στις ρυθμίσεις του mail client τοπικά, όσον αφορά τον συγχρονισμό. Συγκεκριμένα, ελέγξτε/διορθώστε τον χρόνο του συγχρονισμού για το send/ receive(λήψη/αποστολή).
    Για παράδειγμα:File >> Options >> Advanced >> Send and Receive > Πατάμε το button Send/Receive > Βλέπουμε/αλλάζουμε/ρυθμίζουμε τον επιθυμητό χρόνο που θέλουμε.
    Αυτές οι ρυθμίσεις, μπορεί να λειτουργούν είτε per account, είτε στο σύνολο των accounts που είναι εγκατεστημένα στο outlook.
    Αν δεν γνωρίζτε πως να το ελέγξετε/διορθώσετε επικοινωνείστε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο ή τον IT που σας έχει ρυθμίσει τον mail client.
  2. Σε γενικότερες ρυθμίσεις ή αναβαθμίσεις του mail client σας, οι οποίες έχουν επηρεάσει την ομαλή λειτουργία των ρυθμίσεων της αλληλογραφίας σας. Αν δεν γνωρίζτε πως να το ελέγξετε/διορθώσετε επικοινωνείστε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο ή τον IT που σας έχει ρυθμίσει τον mail client.
  3. Πιθανά προβλήματα του Antivirus του υπολογιστή σας. Αν δεν πως μπορείτε να ελέγξετε την ομαλή λειτουργία του Antivirus σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον τεχνικό σας υπεύθυνο ή τον IT που σας έχει ρυθμίσει το antivirus.
  4. Αν έχετε εγκατεστημένο το mail σας σε παραπάνω από 1 συσκευή, θα πρέπει όλες οι συσκευές που έχουν το συγκεκριμένα mail account, να έχουν ακριβώς τις ίδιες ρυθμίσεις, για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις λήψης ανά συσκευή.

Αρχικά, θα πρέπει να ελεγχθεί ο λογαριασμό σας μέσω του webmail . Αν η σύνδεση και η αποστολή / λήψη πραγματοποιείται κανονικά μέσω του Lighthouse Webmail, τότε το πρόβλημα είναι τοπικό και θα πρέπει να ελέγξετε τις ρυθμίσεις του mail client σας με αυτές που υπάρχουν Online ή να ακολουθήσετε τις οδηγίες που αναφέρονται στη σελίδα συχνών ερωτήσεων.

Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο webmail, τότε πιθανόν να έχετε μπει σε ban list για 1 ώρα.

Μετά από 5 λάθος συνεχόμενες προσπάθειες σύνδεσης, ο mail server, κάνει ban το Account ή την IP από την οποία πραγματοποιείται η λανθασμένη σύνδεση για 1 ώρα, για λόγους ασφαλείας και μη υποκλοπής

Ο mail server, ελέγχει αν υπάρχει λανθασμένη προσπάθεια σύνδεσης σε αυτόν και εντοπίζει ότι είναι κάποιος, μη “εξουσιοδοτημένος” με λάθος κωδικούς λογαριασμός ή IP η οποία δεν είναι Whitelisted. Με βάσει αυτή την ασπίδα, μπαίνει ο χρήστης ή ολόκληρος ο domain λογαριασμός (δηλαδή όλα τα emails του domain) σε BAN list για 1 ώρα.

Το ban listing υπάρχει στα πλαίσια ασφαλείας και ρυθμίσεων ολόκληρου του mail server μας και δεν μπορεί να αφαιρεθεί ή παραλειφθεί.

Σε περίπτωση που ένας χρήστης (ή πολλοί) προσπαθεί να συνδεθεί με λάθος κωδικούς ή λάθος ρυθμίσεις, μετά από 5 λάθος συνεχόμενες προσπάθειες σύνδεσης, ο mail server, κάνει ban το Account ή την IP από την οποία πραγματοποιείται η λανθασμένη σύνδεση για 1 ώρα, για λόγους ασφαλείας και μη υποκλοπής.

Αντίστοιχα και σε περίπτωση που κάποιος λογαριασμός έχει κολλήσει ιό συμβαίνει το ίδιο.

Ο mail server, ελέγχει αν υπάρχει λανθασμένη προσπάθεια σύνδεσης σε αυτόν και εντοπίζει ότι είναι κάποιος, μη “εξουσιοδοτημένος” με λάθος κωδικούς λογαριασμός ή IP η οποία δεν είναι Whitelisted. Με βάσει αυτή την ασπίδα, μπαίνει ο χρήστης ή ολόκληρος ο domain λογαριασμός (δηλαδή όλα τα emails του domain) σε BAN list για 1 ώρα. Μετά το πέρας αυτής και εφόσον έχει/έχουν ελεγχθεί οι ρυθμίσεις/κωδικοί πρόσβασης του/των λογαριασμών, τότε θα επανέλθει κανονικά η λειτουργία.

Για την αποφυγή εισαγωγής σας σε αυτή, θα πρέπει να έχετε τις σωστές ρυθμίσεις όπως αυτές αναφέρονται Online εδώ, να έχετε τους σωστούς κωδικούς πρόσβασης, να ελέγχετε τακτικά τα συστήματα του δικτύου σας από κακόβουλες επιθέσεις/ιούς.

Αν έχετε στατική IP, από την οποία “βγαίνετε” στο internet, συνεπώς συνδέεστε από αυτή χρησιμοποιώντας τα emails σας, τότε μπορείτε να επικοινωνήσετε με το support μας, για να την προσθέσουμε σε Whitelist.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Μόνο στατική IP από την οποία συνδέεστε/βγαίνετε μπορεί να μπει σε Whitelist. Αν χρησιμοποιείτε δυναμική IP ή συνδέεστε με χρήση δεδομένων (3G/4G/5G) δεν υπάρχει η δυνατότητα White Listing.

Το ban listing υπάρχει στα πλαίσια ασφαλείας και ρυθμίσεων ολόκληρου του mail server μας και δεν μπορεί να αφαιρεθεί ή παραλειφθεί.